ტესტი
1. რას შეისწავლის ფონეტიკა?-----------------------------------------------------------------------------------------------
2.რას შეისწავლის მორფოლოგია?-------------------------------------------------------------------------------------------
3.რამდენი მეტყველების ნაწილია ქართულში?---------------------------------------------------------------------------
4.რომელი მეტყველების ნაწილებია სრულმნიშვნელობიანი? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. რომელი მეტყველების ნაწილებია დამხმარე? განცალკევებით მდგომი?-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6.რომელი მეტყველების ნაწილებია ბრუნებადი? უღლებადი?-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7.რას ჰქვია ბრუნება?----------------------------------------------------------------------------------------------------------
8.რამდენი ბრუნვაა ქართულში?( დაწერე თანმიმდევრობით)---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9.რამდენგვარია სახელის მრავლობითი რიცხვის ფორმათა წარმოება?------------------------------------------------
10 როგორ უნდა გავიგოთ , რომელი ბრუნვის ფორმითაა ნახმარი თანიან მრავლობითში სასმული სახელი?
( მოიყვანეთ მაგალითი)------------------------------------------------------------------------------------------------------
11.რომელი ბრუნვებია სავრცობიანი?-------------------------------------------------------------------------------------
12. რომელი ბრუნვებია თანდებულიანი? უთანდებულო?--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No comments:
Post a Comment